Jocuri cu tramvaie

O droaie de vizitatori ajung pe blogul meu căutând jocuri cu tramvaie. Totul din cauza tramvaielor Siemens din Oradea, mândria municipiului, ctitorie a fostei administraţii, pentru care s-au cheltuit peste 30 de milioane de euro şi despre care am scris în nenumărate rânduri. Drept pentru care scriu rândurile de faţă, ca obsedaţii de tramvaie să aibă ce citi aici.

tramvai Siemens Oradea

N-am idee pentru ce sunt unii atât de obsedaţi de un mijloc de transport atât de banal. Treaba lor, eu mă întreb doar dacă Oradea e un oraş care să-şi permită asemenea tramvaie? Cu siguranţă nu. Rupţi în cur cum suntem, ne lipsea tichia de mărgăritar :)

Recent am fost într-un scurt periplu prin Europa şi am făcut fotografii ale tramvaielor din Cracovia, Berlin şi Praga. Ei bine, tramvaiele din Oradea sunt mai mândre! Drept pentru care vă propun să faceţi o comparaţie şi să răspundeţi la întrebarea: ce avem noi şi nu au oraşele mai sus pomenite? Dacă habar n-aveţi ce să răspundeţi, nu-i bai, vă mai dau o şansă, punându-vă o întrebare ajutătoare: ce au ei şi noi nu avem?

tramvai Berlin

tramvai Cracovia

tramvai Praga

PS: Dacă nu v-a ajuns, luaţi de aici:

 

 

more about “Tramways of Europe“, posted with vodpod

 

 

9 comments
  1. Noi avem tramvaie zburatoare! Si pe langa asta suntem orasul cu cele mai mari credite din tara (sursa poate inexacta, dar parca se ridica la 10.000.000 EUR datoria, ceea ce inseamna cam 30% din datoria ce o avea Romania la inceputul anului) din cauza acestor minuni de 5 stele in care circula tiganii nestingheriti fara sa dea vreun ban pentru calatoriile de lux.

  2. adriang said:

    Noi avem tigani care put gratis in tramvaie!

  3. Cutarica said:

    Cine are curaj sa scrie astfel de articole… un Dinu Paturica. Ar fi bani destui pentru orice “capriciu” daca ati fura voi mai putin sau deloc. Ca duduia Rontzy sau Udrea sunt doar o miniatura a monstrului hidos ce se numeste “Parlament”.
    Imi e lehamite de voi!

  4. @Cutarica: Pacat ca nu s-a inventat inca antidotul la cretinism. Ai mai fi avut o sansa!

  5. unu said:

    am si eu o`ntrebare pentru Cutarica: e mai bine sa fii parlamentar, sa`ti faci treaba, si sa te compromiti cu 1-2 contracte patate, or sa fii unul care nu “fura” dar nici nu reuseste sa faca/schimbe ceva? pentru ca…suntem realisti. or idealisti.

  6. costi said:

    Unele jocuri cu tranvae sun ma frumoase dar unnele kiar te inerveaza,ca unu care la jucat un vecin mai mic ,eu am fost la el si se juca, si ce nume avea jocuri,,Cele mai tari tramvae,,dar era asa de enervant incat si pe el il inerva.unii coprii se inerveaza la culme deoarece aceste jocuri sunt patetice

  7. costi said:

    va recomand un joc http://www.metin2.ro trb sa va faceti cont si sal descarcati. eu joc metin de 3 luni si am levelul 23 si daca ma mai joc fac 25 si imi iau cal

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

